2010-03-13

EGUNKARIA, MUSIKA INSTRUMENTUA?

Atzo DBH 3.Ckoek egunkari baten orri batekin musika lan bat konposatu zuten. Batzuk hasieran erotuta negoela pentsatu bazuten ere, bereziki orriak banatu eta bakoitzari instrumentu bat ematen niela esaterakoan, klase amaieran gehienak ondorio berdinera ailegatu ziren. Hona hemen ondorio hoietako batzuk:
“Gaurko klasea gustatu zait, dibertigarria izan da eta edozein objeturekin, paperarekin ere, musika egin daitekeela ikasi dut.” IÑIGO ARANGUREN
“Gaurko klasean edozein objeturekin musika egin daitekeela ikasi dugu. Klase hasieran ez nuen uste egunkari batekin hainbeste soinu egin zitekeenik.” MAITE OZKOIDI
“Hasiera batean ez nuen uste egunkari bat instrumentu bat izan zitekeenik. Beraz, gero, zerbait berria ikasi dut eta gustokoa izan dut.” IÑIGO LIZARRAGA


Hemen duzue atzoko klaseko filisofia berdinarekin, hau da, edozein objeturekin musika egin daitekeelaren ideiarekin, egindako musika lan bat.


No hay comentarios: